Terug naar Nabestaanden vertellen

Alles wat we wilden werd keurig geregeld door Ebel en zijn medewerkers.

Gepubliceerd op:

In 2006 is onze man en vader Henk overleden. Voor ons een enorm ingrijpende gebeurtenis.

Je hebt zoveel verdriet dat je niet weet waar je het zoeken moet, maar ja, je moet wel al vrijwel meteen regelingen gaan treffen voor de crematie. Wat zagen we daar tegenop. We wilden helemaal niet “zo’n begrafenisondernemer” over de vloer en vooral niet op dat moment. En toen kwam Ebel Kremer langs. Wat een fijne man! Hij heeft ons stap voor stap geholpen met alles wat geregeld moest worden. Wat we ook wilden, niets was teveel moeite. En we hadden nogal wat bijzondere wensen. Er moest een kist helemaal uit Utrecht komen en omdat Henk kunstschilder was wilden we behalve zijn gewone naam ook zijn artiestennaam op de rouwkaart en meer van dat soort dingen. Alles wat we wilden werd keurig geregeld door Ebel en zijn medewerkers. En uiteraard dachten zij ook aan al die dingen die helemaal niet in ons opkwamen. Dag en nacht stonden ze voor ons klaar. Maar wat nog veel belangrijker was, was de manier waarop zij alles deden: met zoveel oprechte liefde, begrip en compassie voor ons. Een groot verschil met andere uitvaartondernemers
vonden wij. Toen in 2010 onze moeder en oma overleed, hebben we dan ook geen moment getwijfeld en meteen weer Uitvaartzorg van Stad tot Wad gebeld. En weer is alles op dezelfde prettige manier geregeld. Ebel en zijn mensen zijn een enorme steun voor ons geweest in die moeilijke tijden en wij gunnen het ieder ander dat zij in een tijd van zoveel verdriet ook de goede zorgen krijgen die wij hebben mogen ontvangen.

Garsthuizen, Irene en Myra van den Eertwegh

Boven een schilderij van Henk.
De afbeelding is gebruikt voor het bedankkaartje na het overlijden van onze moeder en oma.

Bekijk ook

Alles bleek mogelijk

Alles bleek mogelijk

Alles wat wij wilde bleek mogelijk, het is precies zo gelopen zoals gewenst. Wat een fijne en respectvolle benadering. …
Lees meer..
 
Warme deken

Warme deken

Als een warme deken hebben Fieneke, Monique en collega’s gevoeld tijdens het verzorgen van de uitvaart en alles er…
Lees meer..
 
Geen moment spijt gehad

Geen moment spijt gehad

Zoals ik al vermelde: Albert zei al jaren... “Als er iets gebeurt met mij, Kremer bellen.” Dat heb ik gedaan…
Lees meer..