De nazorg is ook een unieke dienstverlening.
Mijn man heeft, voordat hij kwam te overlijden, 7 maanden op bed gelegen en al die tijd heb ik de zorg voor hem op mij genomen. Hij had kanker en herstel was niet meer mogelijk.
Toen mijn man nog niet zo ziek was zijn we nog op een uitvaartbeurs van Kremer geweest om ons te laten informeren. Voordat mijn man kwam te overlijden heb ik contact gezocht met Ebel Kremer van “Uitvaartzorg van Stad tot Wad”. Ik had een speciale wens voor op de rouwbrief, namelijk een afbeelding van een geknakte aar, en ik wilde vast de adressen op de enveloppen voor de rouwbrieven gaan schrijven. Op het moment dat mijn man Kees kwam te overlijden wilde ik alle tijd hebben voor mijn kinderen die over zullen komen uit Canada en Brazilië. Ook hebben we toen al gesproken over de mogelijkheid om mijn man thuis te kunnen opbaren. De opbaring thuis in de garage, die aangekleed was met de rouwschermen van Kremer, is door ons als waardevol ervaren. Ik ben zeer tevreden hoe het allemaal met zorg verzorgd en uitgevoerd is, ook door Monique van Mil van “Memory overledenenzorg”. Toen wij weer thuiskwamen van de uitvaartplechtigheid, waren de rouwschermen al weer opgeruimd en was de garage weer de garage. De nazorg is ook een unieke dienstverlening. Zo hebben mijn zoons het advies gekregen om alvast naar de notaris te gaan toen ze nog in Nederland waren en heb ik, samen met mijn dochter, bij een volgende afspraak veel praktische (financiële) zaken door kunnen nemen. Alles is als geweldig ervaren.
Uithuizen, mevrouw A.H. de Winter-Smits